Favorit by Jarek

Parametry vozidla

Škoda Favorit z roku 1992
Motor původní - 1.3 s karburátorem, výkon 42 kW

Úpravy na vozidle

Exteriér je lakován do barvy IPANEMABROWN ze vzorníku Audi, nárazníky lakované do černé lesklé.
Přední znak je zavařen spolu s bočními blinkry v blatnících.
Páté dveře osazeny celorámovým dobovým křídlem.
Přední světla jsou individuálně upravené zevnitř - lakovaný vnitřek do černé lesklé, čiré plastové kryty - původně skleněné.

Auto vlastním celkem 9 let, mé první úpravy nebyli až tak úpravy jako spíše opravy - auto potřebovalo rozsáhlejší servisní úkony, poté jsem si auto užíval na cestách, než jsem se rozhodl jej kompletně rozebrat a postavit do aktuální podoby.

Proč Favorit? Od mala jsme měli doma jen Škodovky a Favorit bylo mé první auto. Favorit mě naučil si auta opravovat sám a svou jednoduchostí mi přirostl k srdci.

Interiér dělal předělával můj kamarád, čalouník. Z největší části je interiér potaženy do koženky a střed sedaček je alcantara.
Přední sedačky jsou se Suzuki Swift GTI
V kufru je dělaná zástavba pro hudbu a pro komponenty vzduchového podvozku, které jsou skryty v kapse za zadními sedačkami
Palubní deska byla upravena pro ovládání vzduchového podvozku a byl přidán dobový digitální otáčkoměr a ukazatel rychlosti v mílích

Motorový prostor je lakován do barvy interiéru s pár díly leštěnými
Kromě sání KN je na motoru spíše vylepšeno chlazení a lepší vzhled

Tuto sezónu Fanouš nově sedí na kolech OZ Fittipaldi v šířce 7J, velikot 15"

Plány a úspěchy

Jelikož na motoru nejsou žádné úpravy a něco bych chtěl změnit, aktuálně již probíhá stavba nového motoru, který bude na příští sezónu zastavěn ve vozidle. Proběhne také úprava vzduchového podvozku se zastavěním ovládací jednotky Airlift Performance.

Sleduj Jardu a jeho Fanouše na sociálních sítích

GENERÁLNÍ PARTNER

HLAVNÍ PARTNER